czwartek, 1 września 2016

Liebster Blog Award!

 
 
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 
Mnie nominowała Arcanum Felis, a oto jest pytania:
 
1. Co rozśmiesza cię do łez?
Najcześciej moi przyjaciele: Marta i Hubert, których gorąco pozdrawiam! :)
 
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie zima pomimo, ze jestem z sierpnia. Dlaczego? Uważam, że jest magiczna, nastrojowa i piękna.
 
3. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
Trudne pytanie... myślę, że ostro-słodki
 
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez kilku prostych rzeczy: muzyki, książek i przyjaciół. Hubert i Marta. Nie wiem, co bym bez nich zrobiła. Są dla mnie oparciem w każdej chwili!
 
5. Wyobraź sobie, że jesteś uczennicą pierwszego roku w Hogwarcie i czekasz na Ceremonię Przydziału. Do którego domu chciałabyś trafić i dlaczego?
Chciałabym trafić do Gryffindor'u, ponieważ chciałabym otaczać się osobami godnymi zaufania, prawymi, odważnymi i szlachetnymi.
 
6. Jak odreagowujesz kryzysowe sytuacje?
Najczęściej wypłakuję się w messenger'a do Huberta. :/
7. Masz jakąś fobię?
Chyba dwie. Mam lekką fobię na punkcie osób na których mi zależy (Marta i Hubert) oraz czasem mam lęki przed ludźmi.

8. Z którym aktorem/aktorką z Harry'ego Pottera chciałabyś się spotkać?
Bardzo szkoda, że to się nie spełni, ponieważ Alan Rickman nie żyje. [*] 14 stycznia, pamiętamy!
9. Draco Malfoy vs Ron Weasley?
 Pomimo, że piszę dramione to nienawidzę Draco. Niestety Ron także nie jest moją ulubioną postacią... ale w tym przypadku wygrywa.

10. Jakie jest Twoje ulubione zaklęcie z Harry'ego Pottera?
Arania Exumai
11. Za co cenisz swoich czytelników?
Za to, ze po prostu są, doceniają to, co robię i pomagają mi!
 
 
A ja nominuję:
 
Pytania:
1. Kogo najbardziej lubisz z "ciemnej strony?"
2. Lubisz/oglądasz jakieś seriale?
2. Od kiedy piszesz?
3. Jak zaczęło się Twoje pisanie?
4. Bez kogo nie wyobrażasz sobie życia?
5. Twoje Top 5 blogów dramione?
6. Twoje Top 5 piosenek?
7. Ulubione książki?
8. Z bohaterem/bohaterką jakiej książki jesteś bratnią duszą?
9. Czego się boisz?
10. Dlaczego piszesz?
 
Proszę! Mam nadzieję, że odpowiesz :)
Pozdrawiam cieplutko, FinDuMonde

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy