niedziela, 12 czerwca 2016

Wprowadzenie

Autor: FinDuMonde
Typ: ff na podstawie Harry'ego Pottera, podstawa fabuły to film "Miss Agent"
Data rozpoczęcia: 06.12.2016r.
Data zakończenia: ???
Krótki opis: Hermiona Granager jest już dorosłą kobietą, pracującą w Ministerstwie Magii jako auror. Świetnie radzi sobie ze swoimi obowiązkami. W krótkich odstępach czasowych dochodzi do morderstw modelek pochodzenia mugolskiego. Panna Granger dostaje zlecenie, aby bliżej przyjrzeć się tej sprawie. Jak potoczą się losy byłej Gryfonki? I co do tego ma Draco Malfoy? Dowiecie się tylko czytając Modowe Zadanie!
Klika słów od autorki: Mam nadzieje, że opowiadanie Wam się spodoba. Wiem, że wiele osób oglądało "Miss Agent" i mogą mówić, że wszyto będzie nudne i oklepane, ale ja zapewniam Was, że tak nie będzie! Oprócz wątku samego dramione będzie także kryminał, a wiem, że to wśród takich ff jest lubiane, ale i rzadkie
 
 

6 komentarzy:

  1. Wreszcie zacznę komentować od początku jedną z Twoich historii :) Oczywiście czekam na prolog i rozdziały, bo zapowiada się fajnie.
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tego filmu, więc chętnie zacznę czytać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,: Mam nadzieje, że opowiadanie nie Wam się spodoba. '' wkradł się błąd ;) Jestem trochę sceptycznie nastawiona, choćby ze względu na adres bloga i belkę, ale wolę być miło zaskoczona niż gorzko rozczarowana. Czekam na prolog!
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł bardzo fajny :) czekam z niecierpliwością na prolog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pozytywnie nastawiona��������. Życzę weny i wyczekuję prologu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy